Puig compareixerà el 14 de març al Senat sobre el finançament del PSPV en les eleccions del 2007
El president de la Generalitat està citat en la comissió d'investigació de la cambra alta.
El president de la Comunitat Valenciana, Ximo Puig, haurà de comparéixer al Senat el 14 de març, a la comissió d'investigació del finançament de partits polítics, per a explicar el finançament del PSPV en les eleccions de 2007.
El portaveu del Partit Popular, Luis Aznar, ha assenyalat que, a més del president Puig, el PP ha demanat una segona compareixença de l'exministra de Medi Ambient, Cristina Narbona, i d'altres onze persones, la majoria relacionades amb Acuamed, empresa implicada en el cas de presumpte finançament irregular.
Aquest bloc es preveu que siga realitzat en quatre sessions. Aquestes s'iniciaran a partir del 14 de febrer i finalitzaran el 14 de març amb la compareixença de Puig. "La idea és reprendre amb urgència els treballs, de cara a poder acabar-los en un termini raonable", ha recalcat Aznar.
Més llegit
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús