El PSPV insta Compromís que revise els governs formats amb el suport de la dreta
La formació local de Vilallonga aconsegueix l’alcaldia gràcies al suport dels populars, que a més governaran els dos últims anys.
La secretària general del PSPV-PSOE de la província València, Mercedes Caballero, ha instat Compromís a revisar el posicionament de les formacions locals que han assumit el govern amb el suport de la dreta, posant com a exemple el cas de Vilallonga, on han accedit l'alcaldia gràcies al suport dels populars, que a més governaran els dos últims anys.
Segons ha destacat Caballero en un comunicat, Compromís estaria incomplint el pacte d’emprendre mesures internes davant els càrrecs que reben “per acció –amb un pacte firmat– o per omissió –amb els vots de la dreta– l'alcaldia”. Caballero ha recordat que el PSPV-PSOE va obrir expedient d’expulsió al candidat a l’alcaldia de Sueca, Dimas Vázquez, i als cinc regidors socialistes després de guanyar l’alcaldia gràcies al suport del PP i Ciutadans. La dirigent socialista ha instat Compromís a “actuar amb responsabilitat” i complir l’acord entre ambdós partits.
Més llegit
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Luiz Júnior condemna el Villarreal a Londres
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
La jutgessa de la dana amplia la investigacio sis mesos més
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA