El PSPV acusa la Conselleria de Justícia d’impartir cursos a policies locals "vinculant estrangeria amb delinqüència"
L’assignatura “estrangeria” hauria passat a ser “estrangeria, immigració il·legal i delinqüència”
El PSPV ha acusat la Conselleria de Justícia i Interior, que dirigeix Elisa Núñez (Vox), d'impartir cursos per a policies locals amb un pla d'estudis que "vincula estrangeria amb delinqüència". És perquè la formació exigeix al president de la Generalitat, Carlos Mazón, que este programa es reformule.
"Els estudiants de l'última edició dels cursos bàsics de policies locals han passat d'estudiar l'assignatura d'‘estrangeria’ a tindre una matèria sobre ‘estrangeria, immigració il·legal i delinqüència’, una cosa inadmissible que no podem tolerar. Estan intentant adoctrinar els policies locals", exposa en un comunicat la portaveu socialista d'Emergències a les Corts, Marisa Navarro.
Navarro assegura que "han canviat el nom d'una assignatura que s'impartia amb normalitat per un altre que té un caire racista més que evident". En esta línia, ha demanat a Mazón que "deixe de consentir les barbaritats que dia sí i dia també estan ocorrent en les seues conselleries".
Més llegit
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places
-
Nou episodi de pluges generals a la vista
-
Transports duplicarà la via de Rodalia entre València i Aldaia i construirà una nova estació a Bonaire
-
Catorze morts en dos tirotejos a Austràlia i als Estats Units en menys de 24 hores
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
ERC revela que Sánchez iniciarà una ronda de trobades amb els partits de la investidura a primers del 2026