El PSOE minimitza l'últim informe de l'UCO sobre el cas Koldo
El PP assegura que les filtracions i els missatges de WhatsApp demostren que el govern espanyol està envoltat de corrupció i demana eleccions
Esta setmana el PSOE s’ha centrat a traslladar un missatge d'exemplaritat i ha denunciat una campanya d'assetjament contra el govern espanyol. Per al Partit Popular, les últimes filtracions i els missatges de WhatsApp demostren que el govern estatal està envoltat de corrupció i demana eleccions.
El partit socialista vol girar full de la setmana dels missatges que va publicar el diari El Mundo, amb converses entre el president de l’executiu central, Pedro Sánchez, i l’exministre de Transports, José Luis Ábalos. “Cada dia hi ha especulacions, diverses informacions. Jo vaig al més important i és que el govern sempre ha actuat de forma exemplar i continuarà fent-ho”, ha dit el ministre de Transformació Digital, Óscar López.
També minimitzen l'últim informe de l'UCO sobre el cas Koldo. Segons ha publicat el diari digital El Confidencial, la Guàrdia Civil ha trobat missatges que vinculen el número 3 del partit, Santos Cerdán, amb adjudicacions. En el Partit Popular són prudents amb esta informació i demanen deixar treballar la justícia i a les forces i cossos de seguretat de l’Estat. Però tota esta remor és per al PP la prova que la corrupció ofega el govern espanyol. “Cada vegada es posa la cosa més lletja per als espanyols, perquè estem veient un govern en descomposició. I també per a Pedro Sánchez, perquè veiem que és inevitable que no vera el que passava al seu voltant”, ha assegurat el president de la Regió de Múrcia, Fernando López Miras.
També Vox creu que Pedro Sánchez ha tolerat i tolera pràctiques corruptes, però demanen responsabilitats al PP. “Sabem que amb esta banda criminal no hi ha res a parlar, no hi ha res a negociar. No sabem què ha de passar perquè el PP se n’adone”, ha manifestat el portaveu de Vox, Antonio Fúster.
D’altra banda, els socialistes han denunciat que la treballadora d'un diari digital es va presentar en el domicili de Santos Cerdán fent-se passar per una repartidora.
Més llegit
-
Dos germans moren en un accident de moto a l’entrada de València
-
Un accident talla la circulació a l’A-3 a l’altura de Xiva en direcció a Requena
-
El pont d’accés a Torrent per la CV-403 es talla este diumenge per a acabar la reparació
-
Intenten cremar un mural de dos falleres besant-se a Gandia
-
Pedralba es cobreix de murals per a reconéixer les fites silencioses de les dones majors del poble
-
Educació confia a tancar després de l’estiu un acord pluriennal de finançament amb les universitats
-
Netanyahu assegura que Israel prendrà el control de "totes les zones" de Gaza
-
Dilluns assolellat amb temperatures de fins a 30 graus al golf de València
-
Retencions i circulació lenta en els accessos a València i Alacant
-
Capturen una de les dos vaques soltes al Baix Maestrat
Més vist
-
18.05.2025 | Informatiu nit
-
El balcó de Vicent Marzal, el pintor, escultor i muralista valencià
-
18.05.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
18.05.2025 | Una millor vida
-
18.05.2025 | Informatiu nit | Esports
-
Una herència complicada
-
18.05.2025 | Apunts de pilota
-
FOTOS DE L'ORATGE 19/05/25
-
18.05.2025 | Missa d'inici de pontificat de Lleó XIV des del Vaticà
-
Secuestro en el paraiso
Més escoltat
-
18.05.2025 | Fem banda
-
Episodi 34: Veïns amb Lluís Obiols
-
19.05.2025 | Queda't amb mi | Segona Part
-
19.05.2025 | Línia de fons
-
19.05.2025 | Les notícies del migdia
-
19.05.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
19 de maig - Monrou intrepreta el cèlebre “Happy Birthday Mr. President” (1962)
-
18.05.2025 | Amunt i avall | Tercera Part
-
18.05.2025 | Amunt i avall | Segona Part
-
18.05.2025 | Amunt i avall | Primera Part