PSOE i Compromís pugnen per l'ús d'un domini en Internet
Els socialistes asseguren que el van demanar abans que Compromís, però són aquests els que l'utilitzen de manera crítica amb el PSOE.
El PSOE i Compromís s'han vist embolicats en una pugna pel domini "ahoraespaña.com" que la coalició valenciana ja utilitza amb un web crític amb els socialistes i que el partit de Pedro Sánchez reclama com a seu.
Els socialistes van presentar, el passat 30 de setembre el lema de campanya "Ara govern, ara Espanya" per a les eleccions del 10 de novembre. Aquest mateix dia, Compromís va adquirir el domini i va crear un web, on es mostra les "víctimes" de la falta d'un acord per a la constitució d'un govern espanyol, que està activa des del 12 d'octubre.
Fonts del PSOE asseguren que van demanar el registre del domini abans que Compromís, el 24 de setembre, i ho van pagar el 27 d'aquest mes. A més, els socialistes han imprés milions de fullets de propaganda electoral amb el web, que dirigeix a la pàgina crítica creada per Compromís.
Més llegit
-
Quaranta detinguts i un menor denunciat per violació en la nit de Sant Joan a València, amb 75.000 persones a les platges
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
L'onada de calor deixa màximes de 39,6 °C a Anna i la segona nit de Sant Joan més càlida de la sèrie històrica
-
El València Basket, campió de la Lliga ACB per segona vegada
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu