Principi d'acord entre la Fiscalia i l'advocat de Correa en la trama valenciana de Gürtel
L’expresident de la Generalitat Francisco Camps s’ha mostrat contrari a aquest pacte i ha demanat estar present en les reunions amb tots els processats
La defensa de Francisco Correa, cap de la trama Gürtel, ha arribat a un principi d’acord amb la Fiscalia pel qual l’investigat reconeix tres delictes, entre ells el de malversació, a canvi de dos anys de presó, segons ha confirmat À Punt NTC. L'advocat de Correa proposa un pacte amb la Fiscalia de dos anys de presó.
Es tracta de la cinquena peça separada de la Gürtel, l’última macrocausa d’aquest procés judicial a la Comunitat Valenciana, que investiga irregularitats en l'adjudicació de contractes públics de la Generalitat a l'entramat d'empreses controlat per Correa durant l'etapa de Francisco Camps com a president.
Precisament l’expresident Camps s’ha mostrat contrari a aquest pacte, esgrimint que aquest acord no respecta els protocols d’Anticorrupció, pels quals un pacte no pot perjudicar un altre dels acusats en la causa. Per aquest motiu, ha exigit que les reunions es realitzen amb la presència de totes les persones processades en aquest cas.
Més llegit
-
Troben mort el jove desaparegut que es banyava al riu Xúquer
-
À Punt, primera televisió pública que emet corregudes de Sant Fermí 20 anys després
-
Ontinyent i Xàtiva registren la temperatura màxima més alta de tot Espanya, amb 43,7 °C
-
L’alcaldessa de València declara que no va rebre cap avís des de la Generalitat el dia de la dana
-
La Comunitat Valenciana registra la temperatura més alta d'Europa amb 45,5 ºC a la Pobla Llarga
-
El partit d'Espanya contra Portugal reduïx un 26% el consum d'aigua a València