El PPCV proposarà una nova llei de suport a la maternitat
Hi haurà importants deduccions en la renda per a totes les parelles que tinguen fills.
La presidenta del Partit Popular en la Comunitat Valenciana ( PPCV,) Isabel Bonig, ha anunciat que si arriba al govern de la Generalitat, posarà en marxa “una nova llei de suport a la maternitat amb deduccions en la renda per a totes les parelles que tinguen fills”.
En un acte celebrat a Dénia sota el títol ‘Dénia activa amb les dones’, Bonig ha anunciat una sèrie de mesures de suport a la dona que es posaran en marxa quan siga la nova presidenta de la Generalitat.
“Es posarà en marxa una línia d'ajudes específiques per a la petita i mitjana empresa, perquè puguen contractar les dones perquè no siga un hàndicap laboral tindre fills”, ha explicat.
Així mateix, s’ha mostrat partidària “d’augmentar els permisos de paternitat, regular el teletreball, però també cal afavorir la conciliació laboral”.
Respecte a les manifestacions d'aquest divendres, Bonig ha assenyalat que les dones decideixen lliurement si secunden o les manifestacions.
Més llegit
-
El govern espanyol aprova un pla amb huitanta mesures per a pal·liar els efectes de la guerra que mobilitzarà 5.000 milions
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Un xiquet patix amputacions de quatre falanges per un petard de la Cremà d'una falla a Torrent
-
El foc de la Cremà acomiada unes Falles convertides en un clam col·lectiu per la pau
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Sis menors ferits en la cremà d’una falla d’Alberic