PP i Vox pacten per a governar Almassora
Compromís ha lamentat un acord que havia intentat evitar facilitant un govern en minoria dels populars
El Partit Popular i Vox han subscrit el que consideren una "aliança de gestió" per a governar Almassora (Plana Alta). L’acord garanteix als populars l'alcaldia i set tinences. Per la seua part, els tres edils del partit ultradretà assumiran competències com a regidors.
L'alcaldessa, María Tormo, ha destacat que el full de ruta de l'Ajuntament es durà a terme "des de la trobada, el diàleg i l'escolta que vertebrarà aquest govern". La primera edil ha qualificat l’acord de “pacte amb els veïns, la solució als seus problemes i l'atenció als seus anhels”.
L’oposició s’ha mostrat molt crítica amb aquesta entesa. Des de Compromís han lamentat “profundament” un pacte que havien intentat evitar facilitant un govern en minoria dels populars. La formació ha recordat l’eslògan de campanya de Tormo, “Almassora en gran”. Ironitzen que hauria de canviar-se per “Almassora en gris”.
Tant la coalició valencianista com el PSPV s’han compromés a fer una oposició ferma i bel·ligerant al govern bipartit de PP i Vox.
Més llegit
-
Trump anuncia un cessament dels atacs contra les centrals elèctriques iranianes durant els pròxims cinc dies
-
El subdirector d'Emergències de la Generalitat atribuïx el retard de l'ES-Alert a la lentitud de l'aval dels polítics
-
Una donació altruista a l'Hospital Doctor Peset posa en marxa una cadena de trasplantaments de renyó a Espanya
-
Primer dia de dol a Torrevieja per l'assassinat vicari de la xiqueta de tres anys a mans del pare
-
L'exdirectora de la residència de Paiporta confirma que ningú no els va avisar de la dana, que va matar huit interns
-
Consells per a estalviar amb una conducció eficient