El PP de Torrevella revalida la majoria i podrà governar en solitari encara més còmodament
Eduardo Dolón no necessita el suport de cap força perquè aconsegueix 16 regidors, tres més dels que requereix la majoria absoluta
De governar a soles, a continuar governant a soles, però amb una majoria encara més acomodada de la que tenia. És la realitat amb què es trobaran els populars de Torrevella, que han revalidat la majoria absoluta que tenien, fins i tot ampliant-la amb dos regidors més. Eduardo Dolón podrà repetir com a alcalde perquè dels 14 regidors que ja tenia, ara ha passat a 16, tres més dels requerits per a la majoria absoluta.
Entre l'electorat de Torrevella també ha crescut el suport als socialistes, que en tenen mitja dotzena, un més dels aconseguits el 2019, i Vox, que ha doblat els resultats dels comicis anteriors, i ha passat d’un a dos representants. El partit local Somia Torrevella també ha pogut mantindre l’escó que tenia. Ara bé, a Dolón no li caldrà el suport de cap d’aquestes formacions perquè ha assolit una majoria sobrada i pot governar en solitari.
Qui ha quedat fora de la corporació de Torrevella, en canvi, ha sigut Compromís. La coalició que venia d’aconseguir l’11% dels vots ara no ha superat la barrera necessària per a obtindre representació municipal, s’ha quedat per davall del 4% i estarà, per tant, fora del consistori.
En vista a aquests resultats, Torrevella es consolida com un dels forts populars de les comarques del sud. És juntament amb uns altres grans municipis, com Oriola o Benidorm, un dels bastions que pot fer als populars traure pit de les municipals d’enguany.
Més llegit
-
Sánchez respon a Trump: “La nostra postura es resumix en un ‘No a la guerra’”
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
Pluja més forta i continuada per a dijous
-
El pas de Regina deixarà pluja dèbil a les comarques centrals i al nord, vent de gregal al sud i pols en suspensió
-
La xarxa troncal d'hidrogen travessarà cent municipis de la Comunitat amb un gasoducte de 400 quilòmetres que connectarà amb Catalunya i Múrcia
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
04.03.2026 | Les notícies del migdia
-
03.03.2026 | ContrÀpunt