El PP proposa impulsar un pacte de la família per a frenar el dèficit de naixements
La portaveu d'Igualtat, Blanca Garrigues, culpa el govern autonòmic que la política de família siga "inexistent".
El Partit Popular ha proposat impulsar el pacte integral de la família per a frenar el dèficit de 25.000 naixements al nostre territori. Aquest és un anunci previ a la reunió de la direcció del partit d'aquesta vesprada, que desvelarà els candidats a les eleccionss del 26 de maig.
"Les famílies valencianes són més pobres i estan tenint més problemes que fa quatre anys", ha expressat la portaveu d'Igualtat del PP en les Corts, Blanca Garrigues, a més de culpar el govern autonòmic que la política de família siga "inexistent".
La mesura arreplega cinc grans eixos, cosa que implica distingir empreses "familiarment responsables", impulsar un pla integral per a la conciliació familiar i laboral, crear una comissió destinada a la infància i l'adolescència a les Corts, promoure la natalitat i la revisió la llei de famílies nombroses, i impulsar mesures econòmiques que beneficien la política familiar.
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 30 € de diferència per omplir el dipòsit