El PP es marca com a objectiu a la Ribera Baixa l’impuls de la indústria automobilística
Isabel Bonig destaca el suport a l’activitat agrícola amb la creació de consells agraris.
Si guanya les eleccions a la Ribera Baixa, el PP s’ha marcat l’impuls de la indústria automobilística i totes les empreses auxiliars al voltant de la Ford com un dels objectius per als pròxims quatre anys. També es donarà suport a l’activitat agrícola amb la creació de consells agraris i la dinamització dels polígons industrials, segons ha assegurat aquest dijous la presidenta del PP, Isabel Bonig, i la candidata a regidora Carmen Vercher.
Durant una visita a Benifaió, les portaveus populars també han criticat la reversió a la xarxa pública de l’Hospital de la Ribera perquè diuen que en un any “s’han triplicat les llistes d’espera”.
Pla d’ocupació per als joves
La candidata del PP a l’alcaldia d’Onda, Carmina Ballester, ha visitat en aquesta jornada de campanya el mercat municipal. Allí ha explicat que la seua formació ha dissenyat un pla d’ocupació per als joves. “I estan agradant molt als veïns les ajudes per als estudiants de la universitat i graus superiors, per a seguir ajudant-los en el cas que algun tipus d’imprevist els impedirà continuar avant en els seus estudis”, ha afegit Ballester.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Estiu amb data de caducitat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat