El PP facilitarà la pròrroga de l'estat d'alarma si és necessari
El subsecretari de comunicació del PP, Pablo Montesinos, ha assegurat que, amb els seus vots al Congrés, el partit donarà suport a l'extensió de l'estat d'alarma a Espanya, si és necessari fer-ho més dels quinze dies inicials que ha establit l'executiu.
En una entrevista en TVE, Montesinos ha explicat que el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, "tindrà al seu costat" el PP per a aquestes i altres decisions davant de la pandèmia del coronavirus, encara que siguen "complexes i contundents". No obstant això, ha advertit que després exigirà responsabilitats a l'executiu per la gestió d'aquesta crisi.
Al seu parer, el govern espanyol "no ha estat a l'altura" en moltes de les circumstàncies, i s'ha referit a la manifestació del 8M. Segons Montesinos, no hauria d'haver tingut lloc.
Tot i això, també ha donat suport a la mesura de tancar les fronteres perquè "la salut dels espanyols és el primer" i cal "remar tots en la mateixa direcció".
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026