El PP confia que tornarà a ser la força més votada a Puçol
La presidenta del PP valencià, Isabel Bonig, ha donat suport a la candidata a l’alcaldia, Paz Carceller.
A Puçol el Partit Popular ha xafat el carrer en dia de mercat. La candidata popular a l'alcaldia, Paz Carceller, junt amb la presidenta del partit a la Comunitat Valenciana, Isabel Bonig, han defensat les seues propostes per a este municipi de l'Horta Nord.
Paz Carceller ha assegurat que vol posar eliminar la paralització municipal durant esta legislatura, que han compartit Compromís i el PSPV-PSOE. A més, ha proposat que tots els nuclis de població de Puçol “tinguen les mateixes inversions amb un sentit d’equitat i de justícia”.
A més, els populars han demanat el vot per a posar fi a la falta de gestió, que asseguren, han creat els pactes de govern d'esquerra al territori valencià. “Aquests governs del canvi s’han caracteritzat per una falta de gestió total i absoluta”, ha manifestat Bonig.
El Partit Popular s'ha mostrat confiat a tornar a ser la força més votada al municipi i, esta vegada sí, assumir l'alcaldia.
Els populars protesten contra el pla contra la xilel·la de la Generalitat
Els candidats del Partit Popular han triat una finca del municipi de Polop afectada per la xilel·la per a exigir a la Conselleria d'Agricultura que canvie el pla d'erradicació per un altre de contenció que, segons afirmen, és menys agressiu amb els conreus.
Per als candidats populars el pla d'erradicació de la xilel·la preveu la destrucció de 320.000 ametlers, uns camps que suposen l'economia de bona part dels llauradors dels municipis de comarques com el Comtat o la Marina, i per això demanen diàleg.
Més llegit
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
-
El taulell s'estabilitza i creix un 1,3% en vendes i un 3,5% en producció i ocupació en el primer semestre
-
AVA-Asaja demana “un pla Marshall” per a la citricultura davant de la pitjor collita en setze anys
-
Desenvolupen un biosensor per a detectar virus en l'aire “de manera ràpida, senzilla i econòmica”
-
Quan pot fallar el fre de mà
-
COMUNICAT DE CACVSA
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA
-
17.09.2025 | Esports À Punt