La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca demana millores en l’habitatge
L’entitat s’ha concentrat a les portes de les Corts per a reclamar, entre altres qüestions, que es paralitzen els desnonaments.
La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca s’ha concentrat aquest divendres a València per a reclamar que es paralitzen els desnonaments, que hi haja millores en el pla de lloguer i que es complisca la llei de vivenda. El portaveu de la PAH de València, José Luis González, ha explicat que han citat tots els partits polítics, però que només els han contestat PSPV, Compromís i Podem. Per això, l’entitat s’ha reunit amb aquestes formacions per demanar millores en l’habitatge.
Els membres de la PAH reivindiquen que es paralitzen els desnonaments, que, segons denuncien, encara tenen unes xifres molt elevades. També reclamen una millor política de lloguer amb ajudes per als més joves i les famílies més vulnerables, així com un pla amb preus assequibles.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
L'anomenat piròman del Saler reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València