Pedro Sánchez convoca una reunió urgent de la comissió contra els delictes d'odi
El president del govern espanyol presidirà la reunió aquest divendres per a activar nous mecanismes que eviten aquests tipus d'agressions
El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha convocat per a aquest divendres una reunió urgent de la comissió de seguiment del pla de lluita contra els delictes d'odi, després de l'última agressió homòfoba registrada a Madrid en la qual huit encaputxats van gravar amb un ganivet la paraula maricó en un gluti a la víctima.
En la roda de premsa del Consell de Ministres, la portaveu del govern, Isabel Rodríguez, ha informat que Sánchez presidirà la reunió amb l'objectiu d'activar nous mecanismes per a evitar aquest tipus d'agressions que mereixen "el màxim retret social i polític".
Sánchez sol·licitarà també al Congrés i als grups parlamentaris que acceleren al màxim la tramitació de la llei per a la igualtat de tracte i la no discriminació, la coneguda com a llei Zerolo.
Rodríguez ha assegurat que el govern utilitzarà totes les eines de l'estat de dret per a combatre actituds i discursos que promouen l'odi, des del convenciment que tota persona té dret a desenvolupar-se sense veure's amenaçat ni agredit per raons ideològiques, de raça o d'orientació sexual.
Més llegit
-
Huit persones expulsades d'Espanya per llançar petards il·legals contra persones durant les Falles
-
Més de 35.000 persones inunden els carrers de València en una manifestació multitudinària per l'educació pública
-
Demanen frenar l’expulsió d’un immigrant detingut a Altea que ha sol·licitat asil
-
Pot descendir el València?
-
Ambient fresc
-
Detenen un home de 21 anys amb quatre botelles de gas del riure a Beniparrell