Els partits responen en directe en À Punt
El projecte transmèdia 'A tu què t'importa' culmina amb un especial en què es plantegen les preguntes de la ciutadania.
Les llistes d'espera, la lluita contra el canvi climàtic, el retorn del talent que ha emigrat o la qualitat del transport públic han sigut algunes de les preocupacions que la ciutadania ha expressat als representants dels grups polítics a l'estudi, en el programa especial A tu què t'importa, aquest diumenge en la televisió d'À Punt.
José Muñoz, del PSPV; Fran Ferri, de Compromís; Jorge Bellver, del PPCV; Antonio Estañ, de Podem i Mercedes Ventura, de Ciutadans, s'han enfrontat a les preguntes que l'audiència ha plantejat a través de les xarxes socials, i també gràcies als tres equips dels informatius d'À Punt, que aquestes últimes setmanes han recorregut la Comunitat Valenciana, de nord a sud i d'est a oest, elaborant vídeos i altres materials i posant els micròfons d'À Punt a disposició de la ciutadania. Amb l'especial de diumenge culmina aquesta iniciativa transmèdia de l'espai valencià de comunicació.
Un projecte innovador
L'especial ha despertat l'interés del públic que, durant els dies previs, i també durant l'emissió del programa, ha fet arribar les seues preguntes i reflexions a la classe política. El diumenge a la nit s'han enviat més d'un miler de tuits amb l'etiqueta #ATuQuèTImporta, que ha sigut també tendència a València. A més, aquest programa ha sigut la primera emissió d'À Punt a través de Twitter i Facebook, on vora 3.000 persones han seguit el programa.
Polítics a prova
Coneix la classe política la realitat dels valencians i les valencianes? Saben què els interessa, què els preocupa? L'equip del programa A tu què t'importa ha volgut, també, posar a prova els representants polítics presents a l'estudi. Amb ajuda d'unes pissarres, i de l'actriu Maria Juan, Muñoz, Ferri, Bellver, Estañ i Ventura han hagut de respondre qüestions sobre cultura i sobre els interessos de la ciutadania, segons les dades del CIS. Les respostes, en l'especial A tu què t'importa, disponible a la carta.
Més llegit
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
El govern i sindicats negocien este dilluns la jornada de 35 hores en l’administració de l’Estat
-
La Guàrdia Civil rescata un centenar de persones en una operació contra el tràfic d'éssers humans a Nules
-
L’escalada de míssils entre l’Iran i Israel manté la pressió al golf Pèrsic i dispara el petroli
-
Carolina Perales (al·lergòloga): "Les al·lèrgies ja no són només de primavera i afecten més del 20% de la població"
-
El sector aeroespacial valencià creix un 48% en una dècada i busca consolidar-se amb un nou pla