La parella d’Ayuso ratifica la querella contra dos fiscals de Madrid
Alberto González Amador els acusa de revelació de secrets per la investigació per frau a Hisenda
El jutge que investiga la querella presentada per Alberto González Amador, parella de la presidenta de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, contra dos fiscals de Madrid per presumpta revelació de secrets ha avançat a este dimecres la citació per a ratificar-la.
González Amador havia de comparéixer divendres davant del jutge, però la cita s'ha avançat perquè el querellant té un compromís laboral en la data inicialment fixada.
La ratificació de la querella és el primer pas després que el magistrat instructor de la sala civil i penal del TSJM que tramita la querella interposada per González Amador contra la fiscal en cap de la Madrid, María Pilar Rodríguez Fernández, i el fiscal Julián Salto Torres, va decidir obrir diligències prèvies.
González Amador, imputat per presumpte frau a Hisenda, serà interrogat el pròxim 24 de juny, després que la jutgessa encarregada del cas haja decidit posposar la declaració.
Més llegit
-
Docents i famílies omplin els carrers de València mentre els sindicats preparen la contraproposta per a Educació
-
Mor un home atropellat al Port de Sagunt i busquen el conductor que va fugir després de l’accident
-
El professorat torna a prendre els carrers de València
-
Viatge interactiu pels parcs naturals de la Comunitat Valenciana
-
La pressió del professorat no afluixa després de deu dies de vaga
-
Abaten a tirs un sospitós després d'obrir foc contra un control d’accés pròxim a la Casa Blanca