Pablo Crespo, número dos la trama Gürtel, en llibertat
El jutge de vigilància penitenciària li l'ha concedida després de complir dos terceres parts de la condemna i haver passat dotze anys a la presó
El jutge de vigilància penitenciària ha posat en llibertat Pablo Crespo, número dos de la trama Gürtel, després d'haver complit més de dos terceres parts de la condemna, el límit de compliment de la qual era díhuit anys.
El magistrat de l'Audiència Nacional José Luis Castro ha dictat este divendres la resolució, que concedix la llibertat condicional anticipada a l'exsecretari d'organització del PP gallec. Crespo ha passat a la presó més de dotze anys, els tres últims en tercer grau i amb polsera de control telemàtic.
La Fiscalia no s'ha oposat a la decisió, en què el jutge ha valorat “l'escàs risc de reincidència” de Crespo, l'antiguitat dels fets, que es remunten al 2009, i “el temps de compliment efectiu” de la pena en un centre penitenciari.
Més llegit
-
Troben mort el jove desaparegut que es banyava al riu Xúquer
-
À Punt, primera televisió pública que emet corregudes de Sant Fermí 20 anys després
-
Ontinyent i Xàtiva registren la temperatura màxima més alta de tot Espanya, amb 43,7 °C
-
L’alcaldessa de València declara que no va rebre cap avís des de la Generalitat el dia de la dana
-
La Comunitat Valenciana registra la temperatura més alta d'Europa amb 45,5 ºC a la Pobla Llarga
-
El partit d'Espanya contra Portugal reduïx un 26% el consum d'aigua a València