Pablo Casado rep la vacuna de la Covid-19
El líder del PP, de quaranta anys, ha acudit fins a l'Hospital Zendal de Madrid
El líder del PP, Pablo Casado, ha rebut aquest dilluns una dosi de la vacuna contra el coronavirus a l'Hospital Zendal de Madrid.
Casado, de quaranta anys, han publicat un missatge en les seues xarxes socials acompanyat de diverses fotografies, on ha volgut agrair a tots els professionals de la sanitat el seu treball, en què "han arriscat la seua vida".
El polític ha posat en valor la labor dels professionals sanitaris per la seua tasca en la crisi del coronavirus i, de fet, ha acompanyat el seu missatge amb un parell de fotografies en les quals posa amb ells.
La Comunitat de Madrid vacunarà ja a les persones nascudes a partir de 1986 i, de fet, en el seu web informa que el sistema d'autocitació està disponible per a la població de 35 anys i més, sense límit superior d'edat i solament per a primera dosi. El líder del PP va complir quaranta anys el passat 1 de febrer.
Més llegit
-
El migrant apallissat a Tavernes de la Valldigna evoluciona favorablement després que l’hagen operat de la mandíbula
-
Un avió aterra d'emergència a Manises i provoca el desviament de cinc vols a l'aeroport d'Alacant-Elx
-
MAPA | Els tres municipis amb la cistella de la compra més barata d'Espanya són valencians
-
El veïnat de Tavernes de la Valldigna es concentra en rebuig de les dos agressions racistes
-
Vora 157 municipis de la Comunitat Valenciana tenen l'obligació d'aplicar una nova taxa de residus
-
Sumar, IU, Més Madrid i els comuns es plantegen concórrer a les generals amb la marca Front Ample