Pablo Casado pronostica que Sánchez aguantarà en el govern com un “zombi”
El líder del PP diu que el govern espanyol està mort i que s'haurien de convocar eleccions.
El líder del Partit Popular, Pablo Casado, ha assenyalat que Pedro Sánchez s'ha convertit en el “zombi” d'un govern que està ja mort, perquè no pot aprovar els pressupostos i que hauria de convocar eleccions en lloc de continuar governant per mitjà de decrets.
L’endemà que el president del govern espanyol haja confirmat que no presentarà els pressupostos si no té els suports suficients, Casado ha assenyalat que l'executiu “passeja mort” i “sense futur”, i els seus membres són com els personatges de la pel·lícula Los otros, són els únics que ignoren que ja no estan vius.
Sánchez no ha sigut l'única diana de les acusacions de Casado de hui, en un acte a la localitat cordovesa de Lucena, on també ha dit que la presidenta de la Junta d'Andalusia, Susana Díaz, és una “superba i prepotent”, i l'ha acusat de governar des del “despotisme”.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a l'Estació del Nord durant les mascletaes del 13 al 19 de març
-
Un detingut i quatre investigats per furtar 63 tones de cítrics a Carcaixent
-
La maduresa de Tàpies es desplega a la Fundació Bancaixa amb més de vint obres de gran format
-
Dones que obrin camí: ‘El retrovisor’ posa el focus en les pioneres que han fet història
-
À Punt emetrà diumenge el NTC Migdia des de la Magdalena i dilluns els seus magazins de ràdio
-
Valencia Basket-Zalguiris Kaunas enceta hui el ‘Punt a punt’