Només el 2,08% del cens de la Comunitat Valenciana vota per correu per a diumenge
La petició de vot està lleugerament per davall de la mitjana espanyola, fixada en 2,69%
Un total de 78.983 valencians i valencianes han votat per correu per a les eleccions autonòmiques i municipals d'aquest diumenge. Es tracta de només un 2,08% del cens electoral, un percentatge que és 61 centèsimes inferior a la mitjana espanyola, fixada en aquests comicis en el 2,69%.
Per províncies, a València s'han tramitat 44.684 peticions de vots per correu, un 2,22% del cens; a Alacant s'han cursat 24.380 peticions, un 1,81% del cens; i a la província de Castelló s'han tramitat 9.919 peticions, un 2,25% del cens.
En el conjunt d'Espanya, el vot per correu per a les eleccions d'aquest diumenge presenta diferències notables entre els territoris: des de triplicar la mitjana a Melilla o superar-la a les províncies de l'Espanya buidada, a quedar per davall a Catalunya o les comunitats autònomes del nord peninsular. De fet, segons les dades facilitades aquest divendres per Correus, els 5.814 vots admesos a Melilla suposen el 9,51% del cens electoral.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | El temporal de vent ja deixa ratxes per damunt dels 170 km/h a la Comunitat Valenciana
-
El vent talla carreteres i deixa 450 incidències fins al migdia en una jornada amb avís roig a Castelló
-
Renfe suspén el servici de llarga i mitjana distància entre la Comunitat Valenciana i Catalunya a causa del vent
-
Emergències envia una alerta massiva als mòbils per la intensificació dels vents forts a Castelló, València i Alacant
-
Extingit l’incendi declarat este divendres en una instal·lació de cavalls a Xeraco
-
Recuperada la circulació de la línia 2 de Metrovalència entre la Canyada i Llíria