Mazón assegura que mantindrà i reforçarà les tres oficines d'Assistència a les Víctimes de Violència de Gènere
El cap del Consell ha volgut tallar les especulacions que van seguir a unes declaracions de la consellera de Justícia, que va dir que la Generalitat estudiaria si mantenia les oficines i les seues competències
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, assegura que mantindrà i reforçarà les oficines d'Assistència a les Víctimes de Violència de Gènere en la Comunitat Valenciana, reforçant la coordinació i les competències. El cap del Consell ha volgut tallar les especulacions que van seguir a la intervenció de la consellera de Justícia, aquest dijous. Elisa Núñez va assenyalar que la Generalitat estava estudiant si mantenia les tres oficines actives a la Comunitat i les seues competències.
"Clar que seguiran", ha insistit Mazón a les preguntes dels periodistes sobre el tema. El cap del Consell creu que les declaracions de la consellera es van malinterpretar i considera que "no necessiten aclariment".
"Reforçarem el suport a les víctimes i a coordinar millor les competències" entre les conselleries d'Igualtat i Justícia, ha assenyalat el president. També s'ha compromés a "millorar" el sistema de protecció, "perquè a vegades no ha funcionat". "Estem en ple procés de millora, i a això es va referir la consellera, a la coordinació d'aquest procés de millora", ha apuntat.
En qualsevol cas, segons Mazón, "no hi haurà noves supressions de jutjats de violència com va fer l'anterior govern, desprotecció de menors o promulgació de lleis com la del 'només sí que és sí', a què va donar suport a l'anterior govern".
Més llegit
-
Dos accidents col·lapsen l'entrada a València per la pista de Silla i l'A-3 i obliguen a tancar carrils
-
Baixen les màximes, continua la basca i pot ploure a l'interior de València i del nord d'Alacant
-
L'oratge canvia, més humitat i baixen les màximes
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Comença el final de ‘L’Alqueria Blanca’
-
Un incendi amb tres focus prop del nucli urbà alarma Benifaió en plena matinada