Mazón anuncia un centre de referència dedicat a l'atenció al trauma psicològic
La iniciativa oferirà atenció especialitzada de la ciutadania afectada per la dana
El president del Consell, Carlos Mazón, ha anunciat este dimecres la creació per a l'any que ve d'un centre de referència dedicat a l'atenció al trauma psicològic, dirigit a l'atenció especialitzada de la ciutadania afectada per la dana, però no només, sinó també a dones que han patit violència de gènere i menors amb abusos sexuals. Mazón ha anunciat esta mesura abans de la roda de premsa de presentació de la campanya institucional sobre el Nou d'Octubre.
Un anunci que ha fet en el marc de Fòrum Levante, dedicat a la reconstrucció, on també ha recordat que el ple del Consell va aprovar ahir un centre de prevenció del suïcidi amb atenció 24 hores.
Mazón ha posat el focus en la reconstrucció des del punt de vista de la salut mental, i ha remarcat que, sense deixar de banda les infraestructures, és més important curar un trauma que arreglar un pont.
Més llegit
-
Un accident obliga a tallar l'AP-7 a Peníscola i un altre col·lapsa l'A-7 a Manises
-
Què és el dispositiu V16 i perquè necessites tindre’n un en el cotxe a partir del 2026?
-
El Consell aprova la nova renda valenciana d'inclusió, compatible amb el treball i amb un règim de sancions
-
Possibilitat de pluges al litoral sud, de camí cap a l'estabilitat
-
El València perdona i ho acaba pagant (1-2)
-
El govern espanyol aprova la tramitació urgent de la reforma del registre horari