L'Associació de Damnificats de la Dana i la delegació del govern espanyol aborden la gestió dels vehicles desapareguts
Bernabé s'ha compromés al fet que els cotxes que encara estan desapareguts siguen declarats sinistre total
Primera reunió entre l'Associació de Damnificats Dana Horta Sud-València i la delegada del govern espanyol a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé. El president de l'associació, Christian Lesaec, ha qualificat la trobada d'este dijous de vesprada de "dura per moments, però productiva". Durant més de tres hores han abordat diferents problemes com la falta d'atenció psicològica a les persones damnificades, la lentitud de les compensacions per part del Consorci d'Assegurances o la gestió dels vehicles que estan desapareguts.
Sobre esta qüestió, Lesaec ha assegurat en declaracions À Punt NTC que Bernabé s'ha compromés al fet que els cotxes que encara estan desapareguts després de la barrancada del 29 d'octubre seran declarats sinistre total, per a permetre als propietaris accedir a una compensació econòmica.
De fet, el president de l'associació ha reconegut que una de les majors preocupacions era "què passaria amb tots els cotxes que encara estan desapareguts".
Més llegit
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
L'oratge canvia, més humitat i baixen les màximes
-
Mor un home en un accident de moto a la CV-798, a Castalla
-
Feijóo, en la clausura del Congrés Nacional del PP: "Només hi ha dos opcions, o Sánchez o jo"
-
Un ferit greu per cremades després d'una explosió en una xurreria d'Albacete