La jutgessa de la dana suspén la testifical de Mazón i admet la incorporació a la causa
La magistrada de Catarroja pren la decisió després de la resolució de l'Audiència de València, favorable a la pretensió de l'expresident, contra el criteri de la jutgessa
Primera conseqüència de la decisió de l'Audiència Provincial de València sobre la personació de l'expresident Carlos Mazón en la causa de la dana. La magistrada instructora ha acordat suspendre la declaració testifical de l'ex cap del Consell i admet la seua incorporació a la causa com a part, segons informa el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.
La magistrada Nuria Ruiz l'havia citat com a testimoni en una resolució del 24 de març, amb obligació de dir la veritat, i li havia oferit entregar voluntàriament les converses telefòniques d'aquella jornada. La citació l'havia demanada després que el TSJCV rebutjara investigar Mazón a partir de l'exposició de motius de la magistrada.
La instructora justifica ara la suspensió de la testifical a la vista de la resolució del tribunal de la secció segona de l'Audiència, que dona la raó a la defensa de Mazón, contra el criteri de la magistrada, i avala la personació de l'excap del Consell a l'empara dels articles 118 i 118 bis de la Llei d'Enjudiciament Criminal.
Més llegit
-
Dos persones mortes i una desapareguda a Catalunya a causa del temporal de pluges
-
Dos acampades per l'habitatge prenen la plaça de l'Ajuntament de València i la plaça de la Muntanyeta d'Alacant
-
Mor el conductor d'un turisme després de xocar contra un camió de transport d'hidrocarburs buit
-
MAPA | Quant i on va ploure en l’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Una dona de 102 anys mor en una riuada a Madrigueras, a Albacete, on han rescatat 90 persones
-
Pérez Llorca proposarà que la ciutat de Ceuta reba l'Alta Distinció pel Nou d'Octubre