Investiguen l'alcalde de Benidorm per presumpte assetjament laboral
El popular Toni Pérez va ser denunciat per un funcionari municipal i haurà de declarar el 30 de maig davant el jutjat.
L'alcalde de Benidorm, Toni Pérez (PP), ha sigut citat a declarar com a investigat per un presumpte delicte d'assetjament laboral a un funcionari municipal. La investigació, segons han confirmat fonts municipals, deriva de la denúncia interposada per un criminòleg municipal, el qual va denunciar fa anys suposades males pràctiques de funcionaris en el servei de penats amb treballs en benefici de la comunitat.
El regidor popular ha manifestat que desconeix els arguments i el motiu pel qual l'investiguen, en assegurar que no té "cap dada més" de les que figuren en la notificació judicial. À Punt NTC ha tractat aquesta vesprada de parlar amb ell sense èxit.
A més, sobre aquest cas també estan sent investigats la regidora de Benestar Social, Ángela Llorca, quatre tècnics i dos empleats municipals. Tant Llorca com l'edil hauran de prestar declaració en el jutjat d'instrucció número 2 de Benidorm el pròxim 30 de maig a les 11:30 hores.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
La família dels desapareguts a Indonèsia demana que es mantinga activa la recerca
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Sis persones rescatades, dos d'elles en estat greu, en l'incendi d'un edifici a Crevillent
-
Mor una jove de 25 anys en l'incendi d'una vivenda a Crevillent
-
L'episodi de pluges descarrega més de 260 litres, desborda barrancs i manté tallades quatre carreteres secundàries