Illueca insta a incloure ajudes al lloguer jove en el bo d'ajudes a la cistella de la compra per a secundar-lo
El vicepresident de Podem ha vist "bona predisposició" en els socis del Botànic per a incloure aquest punt en el decret, que ara "no té el suport de la majoria parlamentària"
El vicepresident segon, Héctor Illueca, ha instat a incloure més ajudes al lloguer per a les persones joves en el decret del bo d'ajudes a la cistella de la compra per a donar-li suport i que tire avant.
Illueca ha indicat que ha vist "bona predisposició" en els seus socis per a incloure aquest punt en el decret, que en aquest moment, "no té el suport de la majoria parlamentària". No obstant això, espera que en les pròximes hores arriben a una "síntesi".
Per a Illueca, és "fonamental" que al costat de les ajudes a la compra dels aliments i les hipoteques s'incloga una "tercera pota" tenint en compte l'"alarma social sobre el preu del lloguer". Per a això, demana un "increment de la dotació pressupostària".
De fet, davant la "insuficient" ajuda del govern espanyol, el vicepresident considera que el Consell ha de ser "més generós" i "fer un esforç perquè aquesta ajuda arribe a tanta gent com siga possible".
Més llegit
-
À Punt revoluciona la graella amb nous formats i més informatius en directe per a apujar l’audiència
-
Els passatgers de Ryanair poden portar des de hui un equipatge de mà més gran i gratuït
-
Un incendi de vegetació a Oliva alerta els veïns de les vivendes pròximes en la localitat
-
Mor un home en un tiroteig al centre de Xirivella i a plena llum del dia
-
Menys alumnat i més professorat: el curs escolar arrancarà amb 810.730 estudiants en totes les etapes i 83.592 docents
-
Almenys quinze persones mortes i una vintena de ferides en descarrilar un funicular de Lisboa