Iglesias defén el nomenament de Delgado com a fiscal general
El vicepresident segon del govern espanyol demana que li donen una oportunitat.
El vicepresident segon del govern espanyol, Pablo Iglesias, ha defensat la proposta de Pedro Sánchez per a nomenar Dolores Delgado fiscal general de l'Estat i ha demanat que se li done una oportunitat.
En una entrevista en Antena 3, Iglesias ha dit que "tots els jutges i tots els fiscals tenen la seua ideologia", i que l'important és "que no posen aquesta ideologia per damunt del dret" i que actuen amb autonomia.
Després de reconéixer que en el passat la seua formació va realitzar crítiques molt dures contra Delgado per la seua relació amb l'excomissari de policia José Manuel Villarejo, Iglesias ha assenyalat que la llavors ministra "va demanar disculpes i va demostrar després el seu compromís en la lluita contra les clavegueres".
Aquesta posició contrasta amb la del seu company de partit i del vicepresident segon del Consell, Rubén Martínez Dalmau. Per a ell, el nomenament “és lleig” i ha dit que no ho hauria fet.
Per la seua banda, Sánchez, ha defensat el polèmic nomenament de Dolores Delgado com a fiscal general de l'Estat. Per a ell, té un currículum impecable. A més, ha criticat l'oposició perquè està en contra de tots els nomenaments d'aquest govern.
Més llegit
-
Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi declarat en una zona de difícil accés a Polop
-
L'informe PISA situa els alumnes de la Comunitat Valenciana a la cua d'Espanya en competències en matemàtiques, ciències i lectura
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
À Punt retransmet en directe les Festes de la Mare de Déu de la Salut d’Algemesí
-
Avís taronja per màximes de 40 graus este dimarts al sud de València
-
Tempestes i descens tèrmic per a deixar enrere la calor d'estiu