“Ho farem bé”: el PP presenta el lema del congrés extraordinari
El president del comité organitzador de la trobada, Esteban González Pons, ha afirmat que de la cita eixirà un partit "amb ambició de majoria, il·lusió renovada i passió per Europa i per Espanya"
"Ho farem bé" és el lema del Partit Popular per al XX Congrés Nacional, que serà a Sevilla els dies 1 i 2 d'abril, on Alberto Núñez Feijóo prendrà el relleu a Pablo Casado. L'ha presentat aquest diumenge a València el president del comité organitzador de la trobada, Esteban González Pons, que ha afirmat que d'aquesta cita eixirà un partit "amb ambició de majoria, amb il·lusió renovada i amb passió per Europa i per Espanya".
Per a González Pons, el PP és "un partit veterà" i "institucional" que creu que "la millor política és la gestió de la política", que "són més importants les polítiques que els polítics" i "els votants que els candidats". "Som el partit que sap el que cal fer", ha subratllat.
En la presentació del logo i del lema del conclave, González Pons ha estat acompanyat del secretari del comité organitzador del congrés, Juan Carlos Vera; del president del PP de la Comunitat Valenciana, Carlos Mazón; i de la secretària general d'aquesta formació i presidenta del PP a la capital valenciana, María José Catalá.
González Pons ha assegurat que el PP arriba al congrés sense fissures i ha defensat la "unitat i pluralitat" de la formació. "El pròxim congrés del PP pretén conjuminar unitat i pluralitat. Unitat perquè som el partit de la unitat d'Espanya i perquè el PP es presentarà unit, sense fissures i amb ambició d'ampliar-se en aquest congrés", ha subratllat l'eurodiputat valencià.
Alguns alts càrrecs del partit s'han mostrat convençuts que Alberto Núñez Feijóo reserva un lloc en la nova executiva popular al valencià González Pons.
Més llegit
-
Dos accidents col·lapsen l'entrada a València per la pista de Silla i l'A-3 i obliguen a tancar carrils
-
Baixen les màximes, continua la basca i pot ploure a l'interior de València i del nord d'Alacant
-
L'oratge canvia, més humitat i baixen les màximes
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Un incendi amb tres focus prop del nucli urbà alarma Benifaió en plena matinada
-
Extingit l’incendi d’Antella després de cremar més d’una desena d’hectàrees de canyes i camps perduts