Giner confirma que es presentarà a les primàries de Ciutadans per a l’alcaldia de València
El portaveu al consistori municipal assenyala que el seu partit té “l’autoritat moral” per a liderar el canvi a Andalusia.
El portaveu de Ciutadans a l’Ajuntament de València, Fernando Giner, ha confirmat la seua intenció de presentar-se a les primàries del partit per a ser el candidat a l’alcaldia de València. Així ho ha assenyalat en declaracions a À Punt NTC Matí. Tot i això, Giner ha assenyalat que la decisió final la tindrà la militància del partit.
Així mateix, el portaveu de Ciutadans a l’Ajuntament de València ha aprofitat per a fer balanç d’aquests anys de govern tripartit al consistori valencià, i ha qualificat aquesta etapa de “decepció enorme”.
En aquest sentit, Giner ha assegurat que Ciutadans “està preparat per a governar” tant en l’àmbit municipal com en l’autonòmic i no ha volgut pronunciar-se sobre quin pensa que seria el millor candidat de la formació per a encapçalar la candidatura a la Generalitat. “Tenim talent. La millor opció serà la que diguen els afiliats i les afiliades”, ha afegit.
Liderar el canvi polític a Andalusia
El portaveu del partit taronja a l’Ajuntament de València ha assegurat que Ciutadans “té l’autoritat moral” per a liderar el canvi a Andalusia, després dels resultats del seu partit en els comicis andalusos, amb una pujada de 9 a 21 escons. Per això, Giner ha demanat responsabilitat als socialistes perquè s’abstinguen en la votació i deixen pas al canvi polític que, segons ell, ha demanat la ciutadania andalusa.
En aquest sentit, Fernando Giner ha indicat que la voluntat del seu partit és liderar el govern andalús amb el Partit Popular, però no ha volgut pronunciar-se sobre si la seua formació considera la possibilitat de pactar amb Vox.
Més llegit
-
El Festival de les Arts i el BigSound hauran de canviar d'ubicació arran d'una sentència judicial
-
Calculadora de sou | Cobres molt o poc respecte a la mitjana de la població valenciana?
-
Un accident en l’A-7 a la Llosa de Ranes genera més de quatre quilòmetres de retenció cap a València
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
Descens generalitzat de les temperatures i vent huracanat al nord de Castelló