La fiscalia demana al Suprem que s'arxive el cas del màster de Casado
La petició arriba el mateix dia que la Universitat Rey Juan Carlos anuncia que tanca la investigació sobre la llicenciatura del líder del PP.
La Fiscalia del Tribunal Suprem sol·licita que s'arxive la investigació sobre el màster de Pablo Casado a la Universitat Rey Juan Carlos. Demana a la sala penal que no investigue Pablo Casado pel denominat "cas màster" en un escrit que ha remés aquest divendres a l'alt tribunal.
En l'informe, el ministeri públic considera que, tot i els "indicis" presentats pel Jutjat d'Instrucció número 51 de Madrid, que apunten a un "regal acadèmic per la seua rellevància política i institucional", el cas contra el líder del PP no ha de continuar avant. L'alt tribunal desestima així l'exposició raonada presentada el 6 d'agost per la jutgessa d'instrucció Carmen Rodríguez Medel. La magistrada apreciava "indicis" de presumptes delictes de suborn impropi i prevaricació administrativa en l'actuació de Pablo Casado, una opinió que no comparteix ara la fiscalia.
En qualsevol cas, serà el Tribunal Suprem el que haurà de prendre la decisió definitiva els pròxims dies.
La decisió de la fiscalia arriba just el mateix dia que la Universitat Rey Juan Carlos ha anunciat que arxiva la investigació sobre la llicenciatura de Pablo Casado perquè no hi detecta irregularitats.
Més llegit
-
Vandalitzen i inutilitzen el nou ascensor que baixa a la platja a la Vila Joiosa
-
Els obradors valencians bullen d'activitat amb els dolços típics de la Pasqua
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant la Setmana Santa
-
La jutgessa deixa en llibertat els dos germans detinguts per una presumpta agressió sexual en un cotxe a Malilla
-
Torrent culmina la Setmana Santa amb l'Encontre Gloriós
-
Diumenge de Pasqua assolellat i amb temperatures a l’alça fins dimecres