Fernández Vara anuncia que es presentarà a la investidura a Extremadura
El president en funcions ha demanat a la resta de partits que "deixen que governe la llista més votada" després del desencontre entre el PP i Vox
El president de la Junta d'Extremadura en funcions, Guillermo Fernández Vara, ha anunciat aquest dimecres que es presentarà a la investidura a la presidència de l'executiu regional, i ha demanat a la resta de partits que s'abstinguen i "deixen que governe la llista més votada".
En roda de premsa aquest dimecres a Mèrida, Fernández Vara ha assenyalat que aquest dimarts "van volar els ponts" entre el PP i Vox en la constitució de l'Assemblea d'Extremadura, per la qual cosa ha considerat que aquests partits "han fracassat en els seus intents d'acord".
"Deixen que Extremadura puga tindre un govern, deixen que puga governar qui va guanyar les eleccions", ha reafirmat Guillermo Fernández Vara, qui ha considerat que el PSOE va ser "la llista més votada" en les eleccions del 28M i "l'única opció de govern en aquests moments".
En la seua intervenció, el dirigent socialista ha mostrat la seua "sensació" que s'està utilitzant "Extremadura com a laboratori" per part de les direccions nacionals del PP i Vox, una cosa que li "produeix una immensa preocupació", i ha ha reclamat que "deixen de jugar amb Extremadura".
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Prenen foc als cotxes dels detinguts pel tiroteig a Alzira en què va morir un home
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Un treballador de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer advertix del dèficit de personal en la vigilància dels llits