Feijóo defensa que la compareixença de Mazón a les Corts "l'honra"
El president del PP s'ha mostrat convençut que el cap del Consell farà "una bona compareixença"
El president del PP, Alberto Núñez-Feijóo, ha afirmat este dijous que la compareixença del president de la Generalitat, Carlos Mazón, prevista finalment per a este divendres, "l'honra", perquè altres polítics a Espanya "quan hi ha problemes simplement se'n van i altres es neguen a comparéixer a les Corts". D'esta manera, ha censurat l'absència esta setmana en el Congrés del president del govern espanyol, Pedro Sánchez.
El líder dels populars s'ha pronunciat en estos termes abans de participar en el lliurament del premi Fernández-Latorre, que concedeix La Voz de Galicia i que enguany distingeix al president d'Abanca, Juan Carlos Escotet. Feijóo s'ha mostrat convençut que el cap del Consell farà "una bona compareixença" i ha instat a esperar a veure el que diu Mazón perquè "és el que procedeix".
El líder de l'oposició espanyola ha remarcat que hi haja "un president autonòmic que, estant el seu poble com està, acredita que vol donar explicacions, vol contar a la gent el que va passar, vol comprometre's amb el seu poble", i ja es veurà "el contingut i abast d'eixa compareixença", ha conclòs.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Rescaten un xiquet assentat sobre un aparell d’aire condicionat exterior al pis 21 d'un edifici de Benidorm
-
L'incendi forestal de Benifairó de les Valls, a pocs quilòmetres del foc de la Vall d'Uixó, queda estabilitzat
-
L'incendi de la Vall d'Uixó obliga a desallotjar més de 16.000 persones mentre continua fora de control
-
Extingit l'incendi de vegetació prop de l'Oceanogràfic que ha generat una gran fumeguera visible des de diversos punts de València
-
Tres joves valencians creen una 'start-up' que ja ha estalviat prop d'un milió d'euros en factures de llum i gas