Fabiola Meco renuncia a presentar-se a les primàries de Podem
La portaveu adjunta del partit a les Corts diu que és una decisió ‘‘ferma i meditada’’.
La portaveu adjunta de Podem a les Corts, Fabiola Meco, ha anunciat que no concorrerà a les primàries de la formació per a les eleccions autonòmiques de 2019. Segons ha dit, és una decisió ‘‘ferma i meditada, fruit d’una reflexió personal’’.
Així ho ha indicat en un comunicat la diputada, en què ha assenyalat que els últims anys han sigut de ‘‘treball intens amb la mirada posada sempre en les necessitats de la ciutadania’’.
A més, Meco ha assegurat que ‘‘com a dona de principis’’ que és, continuarà ‘‘perseverant per a aconseguir una societat més justa i igualitària’’.
Podem ha iniciat aquesta setmana un procés de primàries per a elegir els candidats o candidates a les eleccions europees, autonòmiques i municipals de maig de 2019. Els resultats es donaran a conéixer el 27 de novembre.
El secretari general de la formació morada, Antonio Estañ, està impulsant la candidatura de l’exdiputat i professor de Dret Constitucional Rubén Martínez Dalmau, però no es descarta que sorgisquen rivals des del sector pablista i el de l’anterior líder autonòmic, Antonio Montiel.
Més llegit
-
El nivell de la mar ja ha pujat molt més del que estimaven els models: "Podem vore impactes devastadors"
-
L’Ajuntament de València suspén la mascletà d'este dijous per la pluja
-
La pluja i un seguit d'accidents i avaries causen retencions quilomètriques als accessos a València
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Dijous de pluja més general i amb tempestes locals
-
Un turisme cau en les vies del Tram a la Vila Joiosa i obliga a tallar la línia fins al Campello
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
04.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia
-
03.03.2026 | ContrÀpunt