EUPV denuncia pintades neonazis a la seu de Burjassot
La formació assegura que l’atac és “el resultat de normalitzar la ultradreta institucional”
Esquerra Unida del País Valencià ha denunciat a través de les seues xarxes socials que la seu de la formació a Burjassot ha patit un atac. En les imatges que han difós a través de Twitter, Facebook i Instagram es poden veure unes pintades neonazis en què reivindiquen la División Azul i una esvàstica.
A través de les xarxes, la formació local ha assegurat que no és el primer atac que pateix la seu. “Si ens volen fer por, no ho aconseguiran. Amb el feixisme ni es negocia, ni es pacta: es combat. No passaran! Seguim més que mai!”, han reclamat.
En EUPV han donat suport als companys de Burjassot i han assegurat que aquestes pintades “són el resultat de normalitzar la ultradreta institucional”. “Odi als carrers i perill per a la democràcia”, han afegit.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
Quatre dies més de calor
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar