ERPV tria Josep Barberà i Maria Pérez com a president i secretària general per als pròxims quatre anys
El plenari del congrés també ha votat per unanimitat una proposta de resolució de condemna als anomenats “vaixells de la mort” saudites.
Josep Barberà presidirà Esquerra Republicana del País Valencià durant els pròxims quatre anys, juntament amb la secretària general Maria Pérez, després que la militància els haja triat per unanimitat en el huité congrés de la formació.
El congrés s’ha celebrat aquest dissabte a Alcoi i allí ha estat la secretaria general d’Esquerra Republicana de Catalunya, Marta Rovira, que ha participat a través de videoconferència des de Ginebra.
El plenari del congrés també ha votat per unanimitat una proposta de resolució de condemna als anomenats “vaixells de la mort” saudites. Aquests vaixells, carregats d’armes nord-americanes i europees, han atracat en alguna ocasió en ports valencians camí a l’Aràbia Saudita, on s’han utilitzat contra la població iemenita.
El president d’ERPV ha valorat la tasca dels companys dels grups parlamentaris al Congrés i al Senat durant el seu balanç dels últims anys afirmant que són la “gran eina” que permet traslladar al govern espanyol “els temes i preocupacions de la gent del País Valencià”.
El plenari ha acabat amb una ovació tancada a la secretària general del partit, Marta Rovira, qui ha encoratjat la militància a continuar “enfortint el projecte de l’esquerra nacional en tot els Països Catalans”.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura