Duque es compromet a recuperar les platges danyades pel temporal per a la temporada turística
El ministre de Ciència i Innovació admet que els desperfectes que ha causat la borrasca són “prou grans”.
El litoral valencià "estarà perfectament preparat per a la pròxima temporada turística". Així ho ha assegurat el ministre de Ciència i Innovació, Pedro Duque, aquest dissabte, mentre visitava Xàbia i Dénia, dos de les localitats més castigades per la borrasca Gloria.
Duque s’ha mostrat plenament segur que les platges valencianes estaran recuperades per a l’època que més visitants reben, per la diligència amb què s'estan duent a terme els treballs de reparació.
No obstant això, el titular de Ciència i Innovació ha admés que els danys causats pel temporal són "prou grans" i s’ha compromés a traslladar la situació al Consell de Ministres perquè s'atenguen les necessitats que presenten especialment les localitats costaneres.
El ministre ha ressaltat que la prioritat és assegurar les instal·lacions perquè ningú patisca cap accident. En aquest sentit, ha fet una crida a la ciutadania perquè tinga "molta cura" i l’ha instat a fer cas de les indicacions.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
La policia busca un grup de menors que van apallissar indiscriminadament almenys quatre persones a València
-
Nit de Cap d'Any freda i amb possibles plugims al litoral per a acomiadar 2025
-
Cap d'Any amb oratge estable i fred. Pluja i neu els primers dies del 2026?
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Puja un 14% l'administració de vacunes contra la grip en comparació amb l'any anterior