Dimiteix la portaveu de Vox a Elx per la imposició de la gestora d'una nova organització
Cerdà ha denunciat l'actitud “permissiva i garantista” amb els qui, amb objectius particulars, ataquen el partit i els seus càrrecs.
La portaveu de Vox a l'Ajuntament d'Elx, Amparo Cerdà, ha anunciat que deixa l'acta en el consistori per les discrepàncies amb la gestora que dirigeix el partit provincial davant “la imposició de la nova organització i gestió del partit en l'àmbit local”.
A més, Cerdà ha denunciat l'“actitud permissiva i absolutament garantista amb aquells que, en la persecució dels seus objectius particulars, ataquen el partit i els seus càrrecs”.
La ja exedil ha comentat que “aquests i altres esdeveniments”, ocorreguts, segons diu, des del 26 de maig, li han fet “perdre la força i la il·lusió”. “Per això em veig en l'obligació de fer un pas arrere”, ha assegurat.
Finalment, ha expressat el seu “agraïment” pel suport rebut en les eleccions municipals. Amparo Cerdà ha comunicat personalment la seua renúncia tant a l'alcalde d'Elx, el socialista Carlos González, com a la presidenta de la gestora de Vox, Ana Vega.
Més llegit
-
Dos homes s'atrinxeren a Elx després pegar una pallissa de mort a dos homes i ferir-ne greu un tercer
-
Els dies festius venen amb incertesa meteorològica
-
Un detingut a València per botar foc a díhuit contenidors i danyar una trentena de cotxes
-
Mor un treballador a conseqüència d'una caiguda en una empresa d’Albal
-
Un Nadal de ‘tu a tu’ en À Punt
-
La província d'Alacant, la més beneficiada pels 47,3 milions de la loteria de Nadal que arriben a municipis valencians