El Consell estudia noves vies d'ajuda a la població refugiada palestina
Manuel Alcaraz ha anunciat una proposta de resolució per a mostrar rebuig de la Generalitat a les polítiques que menyspreen la vida.
La Generalitat estudia noves vies de col·laboració amb l'Agència de Nacions Unides per als Refugiats de Palestina en Orient Mitjà (UNRWA) després de la retirada del suport econòmic dels Estats Units.
Així ho ha anunciat el conseller de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, Manuel Alcaraz, que aquest dilluns s'ha reunit amb la directora executiva del Comité Espanyol de l'UNRWA, Raquel Martí.
Alcaraz ha afirmat que la Generalitat "buscarà alguna forma de col·laboració per a fer arribar alguns recursos a la població refugiada palestina, essencialment dedicats a l'alimentació". Així mateix, ha anunciat que portarà al Consell "una proposta de resolució per a mostrar el rebuig del govern valencià a les polítiques que menyspreen la vida, la sanitat i l'educació" dels refugiats palestins.
Al seu torn, Raquel Martí ha manifestat que l'agència està en una situació "terrible" després de la retallada de 300 milions d'euros per part dels Estats Units. El dèficit pressupostari, segons ha dit, "no permet continuar" l'atenció a la població.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs