El Congrés convalida el reial decret llei que regula l'activitat dels VTC
El projecte de llei faculta les comunitats autònomes i els ajuntaments a regular l'activitat dels vehicles de lloguer amb conductor.
El Congrés ha convalidat hui el reial decret llei que faculta les comunitats autònomes i els ajuntaments a regular l'activitat dels vehicles de lloguer amb conductor (VTC) que es tramitarà com a projecte de llei al Parlament.
La convalidació de la norma que pretén acabar amb el conflicte a les ciutats entre les VTC i els taxistes va obtindre 179 vots favorables (PSOE, Units Podem-En Comú Podem-En Marea, ERC, PNB, PDeCAT, Compromís, Coalició Canària, EH Bildu i Nova Canàries); 166 vots en contra (PP i Cs) i dues abstencions.
Els taxistes que s'havien concentrat davant les portes del Congrés dels Diputats han celebrat la notícia. D'altra banda, l'associació de vehícles de transport amb conductor també s'ha mostrat satisfet pel fet de que es tracte d'un projecte de llei.
Més llegit
-
Les víctimes de la dana es concentren per primera vegada a Alacant per a exigir que Mazón entregue l’acta de diputat
-
L'Ajuntament de Madrid rebutja l'oferta d'Urbagestión perquè "no complix els requisits del programa ReViVa"
-
On la IA no arriba: quines professions no poden ser substituïdes?
-
Detenen a Torrent una dona acusada d’estafar més d’1,3 milions d’euros amb falses inversions en borsa
-
La cova Dones de Millares, un viatge de 24.000 anys entre art rupestre i un santuari romà
-
Centenars de persones acampen a la Puerta del Sol per la crisi de l’habitatge: "O cau el rendisme o cau el govern"