El Congrés aprova reactivar huit comissions
Entre altres, ha donat llum verda a la creació de la comissió permanent de seguiment i avaluació dels acords del Pacte de Toledo.
El primer ple del Congrés de la XIII Legislatura ha donat llum verda a la creació de la Comissió Permanent de Seguiment i Avaluació dels Acords del Pacte de Toledo.
A més, ha acordat la constitució de set comissions més: la de violència de gènere; protecció a la infància; seguretat viària; comissió mixta de control parlamentari de la Corporació RTVE i les seues societats; auditoria de la qualitat democràtica; estudi del problema de les drogues i objectius de desenvolupament sostenible.
Així mateix, el ple del Congrés ha acordat reactivar la comissió que va començar a investigar l'accident del vol JK 5022 de Spanair la legislatura passada i que va causar 154 morts fa onze anys.
Rebutjada la proposta d'harmonitzar continguts en la Selectivitat
D’altra banda, el Congrés ha rebutjat amb 211 vots en contra i 125 a favor la proposició no de llei presentada per Ciutadans per a harmonitzar els continguts i les taxes que cal pagar en les proves de la Selectivitat. El PSOE, Unides Podem i els grups nacionalistes l’han qualificada d'intent de “recentralizar les competències educatives”.
Més llegit
-
Un equip d'À Punt, brutalment agredit per dos ramaders a Alcalà de Xivert
-
L'Aemet va assegurar tres voltes a la Generalitat el dia de la dana que el temporal se n'anava a Conca
-
Un nou radar en la V-30 multarà els vehicles que superen els cent quilòmetres per hora
-
Un jove enterrador encén les xarxes mostrant el seu treball en el cementeri de Vilamarxant
-
À Punt condemna l’agressió que han patit este matí dos membres de la redacció de Castelló a Alcalà de Xivert
-
Busquen cinc vaques braves fugides a Alcalà de Xivert, on s’han prohibit els desplaçaments