Podem confia a abordar aquesta setmana amb el Consell els temes pendents del Botànic
La formació marca com a prioritats la reversió de l’Hospital de Dénia, la llei de les diputacions, la regulació de les VTC i la llei de residus.
Podem espera tenir una reunió amb els partits que integren el Consell (PSPV i Compromís) per a poder abordar aquesta setmana els temes pendents del Botànic. Així ho ha explicat en roda de premsa el secretari general de Podem, Antonio Estañ, que ha indicat que ha trobat més receptivitat per part del PSPV que per part de Compromís per a mantenir aquesta trobada.
Amb tot, ha dit que no es tracta d’una reunió amb els partit sinó “amb el Consell” per tal de veure quin “full de ruta tenim en aquests dos mesos”. Respecte d’això ha demanat “més compromís i menys precampanya”.
La formació morada ha fet aquest dimarts balanç de legislatura remarcant que han estat quatre anys en què s’ha desterrat la corrupció. Antonio Estañ i la diputada Beatriz Gascó han destacat, entre els seus èxits, la contribució per a rebaixar els desnonaments i l’avançament en la gratuïtat de les escoles infantils.
Per contra, Estañ ha criticat la regressió dels drets socials i les privatitzacions de serveis públics que, al seu parer, proposen Ciutadans i el Partit Popular.
Més llegit
-
Dos bombers forestals ferits i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar
-
D'enviar un exemplar del Codi Penal a Múrcia a 190 milions de productes diaris: Amazon fa quinze anys a Espanya
-
Emergències activa l'alerta taronja per a este dimecres per pluges de fins a 80 litres en dos hores a València
-
Una forta tempesta descarrega quasi 100 litres a la rodalia de València
-
Espí amarga la nit a l'Elx (2-3)
-
Detenen els propietaris d'un pis amb 25 migrants amuntegats a Ceuta, on un menor ha resultat ferit en un altercat a la platja