Podem confia a abordar aquesta setmana amb el Consell els temes pendents del Botànic
La formació marca com a prioritats la reversió de l’Hospital de Dénia, la llei de les diputacions, la regulació de les VTC i la llei de residus.
Podem espera tenir una reunió amb els partits que integren el Consell (PSPV i Compromís) per a poder abordar aquesta setmana els temes pendents del Botànic. Així ho ha explicat en roda de premsa el secretari general de Podem, Antonio Estañ, que ha indicat que ha trobat més receptivitat per part del PSPV que per part de Compromís per a mantenir aquesta trobada.
Amb tot, ha dit que no es tracta d’una reunió amb els partit sinó “amb el Consell” per tal de veure quin “full de ruta tenim en aquests dos mesos”. Respecte d’això ha demanat “més compromís i menys precampanya”.
La formació morada ha fet aquest dimarts balanç de legislatura remarcant que han estat quatre anys en què s’ha desterrat la corrupció. Antonio Estañ i la diputada Beatriz Gascó han destacat, entre els seus èxits, la contribució per a rebaixar els desnonaments i l’avançament en la gratuïtat de les escoles infantils.
Per contra, Estañ ha criticat la regressió dels drets socials i les privatitzacions de serveis públics que, al seu parer, proposen Ciutadans i el Partit Popular.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura