Compromís demana explicacions sobre la campanya de Nadal que castellanitza la toponímia
L'escrit pregunta pels objectius d'aquesta campanya institucional, l'autoria, en quins mitjans s'ha publicat i quina és la previsió de retirada
Compromís ha demanat aquest dilluns explicacions per escrit a les Corts sobre la campanya "El Nadal és valencià" de Presidència de la Generalitat que castellanitza la toponímia. La diputada de Compromís, Nathalie Torres, ha difós en el seu compte de Twitter l'escrit dirigit a la mesa de les Corts en què demana conéixer algunes dades d'aquesta campanya.
S'hi pregunta pels objectius d'aquesta campanya institucional i vol saber qui n'és el responsable i si es tracta d'una campanya d'elaboració pròpia o que s'ha externalitzat. També demana informació sobre en quins mitjans s'ha publicat la tradicional campanya nadalenca de Presidència de la Generalitat o quina és la previsió de retirada.
La campanya va generar, des que es va fer pública, indignació en les xarxes perquè no respectava les denominacions històriques en valencià de municipis i comarques.
Més llegit
-
A Antella, la plataforma Xúquer Viu reivindica una bona qualitat de l'aigua dels rius
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Rescaten 74 migrants subsaharians en tres pasteres al sud de Mallorca
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Set persones ferides, dos d'elles menors, en un accident múltiple en l'A-7 a Cox
-
El mercat del Cabanyal es rendix al sabor de la clòtxina valenciana amb una gran festa gastronòmica