El col·lectiu del taxi valencià presenta al Consell una proposta de regulació dels VTC
El text recull dotze hores de precontractació per als VTC i la impossibilitat que circulen buscant clients.
Les associacions representatives del taxi a la Comunitat Valenciana han presentat a la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori la seua proposta per a la regulació dels vehicles de turisme amb conductor (VTC).
Amb aquesta proposta responen a la consulta oberta per la conselleria, abans d’elaborar el decret per a regular les condicions de prestació del servei d'arrendament dels VTC.
La proposta, segons l'acordat per les sis associacions representatives del sector, recull dotze hores de precontractació per als VTC, la tornada a la base dels vehicles i la impossibilitat que circulen buscant clients. Aquest model diferenciaria aquest servei del que ofereix el taxi, segons ha explicat el responsable de la Confederació de Taxistes Autònoms, Fernando del Molino.
Aquestes condicions estan d'acord amb la Llei d'Ordenació del Transport (LOT), però estan obertes a la negociació.
Més llegit
-
Els viticultors de cava de Requena denuncien les males pràctiques dels grans cellers
-
Nervis i molta il·lusió en les primeres oposicions a mestre que se celebren al setembre
-
La princesa Astrid de Noruega mor als 94 anys, dos dies després d'assistir al funeral del germà, el rei Harald V
-
Menopausa: com podem distingir entre una necessitat de salut i un reclam comercial?
-
De 75 cèntims a 10 euros: la gilda es posa de moda i el preu es dispara
-
La comunitat educativa torna al carrer per a reclamar millores en l’educació pública