Ciutadans repeteix caps de llista per a les pròximes eleccions
María Muñoz (València), Marta Martín (Alacant) i Sandra Julià (Castelló) ja encapçalaren la llista del partit en els comicis del 28A.
María Muñoz, Marta Martín i Sandra Julià repeteixen com a número u de les llistes de Ciutadans per a les pròximes eleccions generals del 10 de novembre a les circumscripcions de València, Alacant i Castelló respectivament. Són les mateixes candidates que ja les encapçalaren en els comicis del passat 28 d'abril.
María Muñoz és llicenciada en Dret i, fins ara, era diputada en el Congrés, presidenta de la comissió d'economia i empresa, i portaveu d'Hisenda de Ciutadans. Marta Martín, doctora en Ciències de la Informació i catedràtica de Deontologia Publicitària, era diputada nacional i portaveu de la comissió d'educació i esports. D'altra banda, Sandra Julià posseeix estudis d'Empresarials i també era diputada nacional, així com subdelegada d'Organització de la formació a la província de Castelló.
Més llegit
-
Troben el cos sense vida de la xiqueta de la família valenciana afectada pel naufragi d'Indonèsia
-
La família dels desapareguts a Indonèsia demana que es mantinga activa la recerca
-
La recerca dels desapareguts a Indonèsia només localitza restes del vaixell i dilluns s’ampliarà l’àrea
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
El riu d'Albaida i el Magre superen el llindar groc al pas per Manuel i Guadassuar, respectivament
-
L'episodi de pluges descarrega més de 260 litres, desborda barrancs i manté tallades quatre carreteres secundàries