Cifuentes, investigada per suborn i falsificació en el cas del màster
L'expresidenta de la Comunitat de Madrid compareixerà davant de la jutgessa el 26 de juny.
L'expresidenta de la Comunitat de Madrid, Cristina Cifuentes, ha sigut citada com a investigada pels delictes de suborn i falsificació en la causa que investiga la presumpta falsificació del seu màster a la Universitat Rey Juan Carlos (URJC).
Cifuentes haurà de comparéixer el 26 de juny davant del Jutjat d'Instrucció núm. 51 de Madrid, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Madrid.
La citació té lloc l'endemà que la jutgessa que investiga el cas, Carmen Rodríguez-Medel, iniciara la ronda de declaracions sobre el cas. La primera persona citada a comparéixer ha sigut la professora de la URJC Alicia López de los Mozos, la situació de la qual va passar de testimoni a investigada, després de la seua declaració, per un delicte de prevaricació administrativa.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Un xiquet patix amputacions de quatre falanges per un petard de la Cremà d'una falla a Torrent
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Un home mata la filla de tres anys a Torrevieja després d'amenaçar la mare
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
El Consell descarta implantar la taxa turística a la Comunitat Valenciana