Detingudes dues persones pels aldarulls a l'UJI en una protesta contra el rei
La Policia Nacional, que havia activat un fort dispositiu per la visita del monarca, ha impedit l'accés de diferents grups de persones al paraninf de la universitat
La Policia Nacional ha detingut dues persones que han participat en una concentració de protesta per la visita del rei Felip VI al campus de la Universitat Jaume I de Castelló.
Les detencions s'han fet als voltants del campus universitari, on des de primera hora un cordó policial limitava l'accés al paranimf i ha frenat el pas a diversos grups de joves. El vídeos que han arribat a la redacció d'À Punt mostren com els agents han alliberat l'àrea de persones, de vegades, a espentes. El periodista Miquel Ramos informa que tres alumnes haurien resultat ferits.
La subdelegació del govern central a Castelló ha informat que han demanat un informe a la Policia Nacional per a conéixer el que ha passat i les circumstàncies en les quals s'han produït aquestes detencions.
El rei Felip VI assistia a la cloenda de l'assemblea general de la Confederació d'Empresaris de la Comunitat Valenciana (CEV), un acte que ha congregat uns 300 empresaris al paranimf.
En resposta, la coordinadora antimonàrquica de la Plana havia convocat una concentració a les 12 hores sota el lema "Que caiga la monarquia. A Castelló no volem rei".
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
30.06.2025 | A la fresca
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part