Calvo avança que el salari mínim no arribarà a 1.000 euros en 2020
Diu que l'increment ha de ser "progressiu i assumible" per a no provocar problemes en les empreses.
La vicepresidenta primera del govern espanyol, Carmen Calvo, ha avançat que la pujada del salari mínim interprofessional (SMI) no arribarà als 1.000 euros en 2020. Així, ha explicat que l'increment des dels 900 euros actuals ha de ser progressiu i assumible, de manera que "no provoque grans problemes en xicotetes i mitjanes empreses".
En aquest sentit, la vicepresidenta primera ha subratllat que el desig del govern espanyol és apujar el salari mínim, que és una obligació de la Carta Social Europea, però ha demanat equilibri i corresponsabilitat perquè puga ser assumida sense riscos.
Calvo també ha avançat que es modificarà per reial decret llei l'article 52.d que permet els acomiadaments per determinades baixes metgesses.
La ministra de Treball, Yolanda Díaz, es reuneix aquest dimecres amb els agents socials per a abordar la pujada de l'SMI, així com començar a analitzar aspectes de la reforma laboral.
Més llegit
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana