Bonig insta Ximo Puig que les institucions valencianes deixen de subvencionar "entitats separatistes"
La presidenta del PP considera "inadmissible" que una de les associacions inicie una campanya de suport als presos "secessionsites".
La presidenta del Partit Popular de la Comunitat Valenciana (PPCV), Isabel Bonig, ha enviat una carta al president de la Generalitat, Ximo Puig, perquè no derive "ni un sol cèntim" a entitats separatistes que, al seu juí, volen "implantar les idees" que ja s'estan imposant a Catalunya.
Bonig insta Puig a complir "la Constitució i la llei" i promet una iniciativa parlamentària en aquest sentit.
La presidenta del PP valencià lamenta que la Generalitat, la Diputació de València i l'Ajuntament de València "han donat quasi un milió euros a entitats catalanistes". Així mateix denuncia que Acció Cultural del País Valencià, una de les associacions que han rebut subvencions, ha anunciat una campanya de suport als "presos secessionistes".
La dirigent popular considera que aquesta iniciativa és una mesura de pressió als jutges. "És intolerable i inadmissible", ha explicat Bonig als periodistes als corredors de les Corts. "No es pot pressionar els jutges amb els diners dels valencians", ha afegit.
Més llegit
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Dotze persones ateses per inhalació de fum i ansietat en un incendi en una vivenda a València
-
Veneçuela confirma 920 persones mortes, 3.360 ferides i almenys hi ha 14 espanyols sepultats
-
L’Agència Espacial Europea capta la foto més gran del cor de la Via Làctia, amb seixanta milions d'estreles
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
El Consell prorroga fins al 31 de desembre la reducció dels preus del transport públic