Arxiven una denúncia de Vox contra Ribó pel mural d’Altsasu
El jutge exposa que la denúncia és “parca i imprecisa” i que tan sols té deu línies.
El jutjat d’instrucció número 15 de València ha arxivat la denúncia interposada per Vox contra l’alcalde de València, Joan Ribó, per la cessió d’un mur on van pintar unes imatges que criticaven la sentència judicial d’Altsasu.
El mural, fet per l'artista Elías Taño, era una mostra "en solidaritat" amb els joves condemnats per l'agressió a dos guàrdies civils i les respectives parelles.
Sobre aquesta pintada, el jutjat resol que “no queda acreditada la perpetració del delicte”.
Fins i tot, en l’acte judicial s’exposa que la denúncia “no compleix, per altra banda, els requisits mínims per a ser considerada tal”. El jutge assegura que és “parca i imprecisa” i que tan sols té deu línies.
D’altra banda, es constata que en la denúncia no hi ha una clara separació entre les conductes que haurien dut a terme els organitzadors de la jornada de solidaritat amb els joves d’Altsasu amb la de l’alcalde de València.
De fet, s’exposa que el principal objectiu de la denúncia es personalitza en Ribó, “sense cap explicació per a fer-ho”, ja que no es demostra que fora coneixedor de la cessió del mur.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part